Tierra en Costambar

Status
Not open for further replies.

jsinchi

New member
Nov 9, 2007
2
0
0
Busco un pedazo de terreno en la playa en el ?rea de Costambar, Puerto Plata, puedo pagar hasta 25 d?lares por metro cuadrado, dependiendo si esta en la playa? siempre y cuando este todos los papeles en regla y sea verificable. En otro sitio que no sea Costambar puedo pagar hasta 10 d?lares el metro cuadrado. El terreno que busco no tiene que ser grande en tama?o, pero me gustar?a algo de por lo menos 1000 mts cuadrados.

Por favor escr?bame al email jsinchi@yahoo.com

Gracias.
 

Rocky

Honorificabilitudinitatibus
Apr 4, 2002
13,993
208
0
111
www.rockysbar.com
Busco un pedazo de terreno en la playa en el ?rea de Costambar, Puerto Plata, puedo pagar hasta 25 d?lares por metro cuadrado, dependiendo si esta en la playa? siempre y cuando este todos los papeles en regla y sea verificable. En otro sitio que no sea Costambar puedo pagar hasta 10 d?lares el metro cuadrado. El terreno que busco no tiene que ser grande en tama?o, pero me gustar?a algo de por lo menos 1000 mts cuadrados.

Por favor escr?bame al email jsinchi@yahoo.com

Gracias.
Ha ha ha ha he he he he ho ho ho ho.
25 bux?
You're going to spring for a whole 25 bux/meter for oceanfront property?
C'mon, dude.
You can do better than that.
 

Lambada

Gold
Mar 4, 2004
9,478
410
0
80
www.ginniebedggood.com
You might be better looking at Sosua - DR1 has land listed there at US$24 per sq. metre. Not sea-front though.
Sosua : Dominican Republic Real Estate : Lots/Land For Sale

If you google search you'll see most lots in Costambar a block or so away from seafront are somewhere around US$40 psm (depending on your negotiation skills) but seafront would be higher.

Your other alternative for Costambar might be the really inexpensive places currently for sale in parts of El Javilar & Costambar but I'd be a bit careful if some of these offers seem too good to be true..........;)
Desalojarán ocupantes terrenos ilegales El Javillar y Costámbar
 
Status
Not open for further replies.