English
Greetings, it is David the owner who speaks to you, with all the respect he deserves, I respect his opinion and I apologize for what two of my employees have done, I am informing myself and I am dealing with the matter.
Before making that comment, he should have come to the superior of the establishment and complain why all companies and places of service can have their bad days, but he apologized to me as the owner and anything we are at his command and when he returns ask for David or his son and we are going to reward you for your bad experience that day, thank you very much.
Español
Saludos, es David el dueño quien les habla, con todo el respeto que se merece.
respeto su opinión y pido disculpas por lo que han hecho dos de mis empleados, tan rápido me informó me estoy ocupando del asunto.
Antes de hacer ese comentario, debió haber acudido al superior del establecimiento y quejarse, por qué todas las empresas y lugares de servicio pueden tener sus días malos, pero pido disculpas como propietario y estamos a sus órdenes y cuando regrese pregunte. Por David o su hijo y te vamos a recompensar por tu mala experiencia ese día, muchas gracias.